fredag 9 augusti 2013

UNDERBARA STOCKHOLM

 
Då va vi hemma efter en UNDERBAR vistelse i Stockholm.

En härlig sommarstad och vi har hunnit med både Skansen, Gröna Lund, shopping på stan, myskvällar med busiga kusiner och vin med allra bästa syskonen!
Tunnelbana, spårvagn, bussar och parkeringsböter på Fiffi (min lilla svarta Skoda).

Båda min syster och bror bor i Stockholm och jag SAKNAR dem mer och mer ju längre tiden går!

Min otroligt vackra syster som är en av mina bästa vänner ❤
Lever Stockholm glada dagar med party party och shopping! Precis som man ska när man är 26 år.

Min snygga storebror som är en otrolig entreprenör, öppnar restauranger, bygger hotell och fortsätter få en att fullkomligt tappa hakan av alla sina idéer! 

Jag är så otroligt stolt över dem och ÄLSKAR dem fruktansvärt mycket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar