torsdag 22 augusti 2013

IFÅÅÅNNNNN

Jag saknar mig iPhone, saknar att ha ständig tillgång till: Kameran, att inte kunna ta bilder, att inte kunna dokumentera Lillplutts första skoldag då lånetelefonen inte ens är utrustad med kamera :( Bank appen, så jag kan föra över pengar närsomhelst, jag har alltid lite pengar på kortet och flyttar över efterhand. Senaste dagarna har jag stått som ett fån och inte haft koll alls på vad jag kan köpa. Mailen, det är bland det första jag kollar när jag vaknar, mina mail, även om jag raderar direkt då det sällan är nått viktigt men det har ändå blivit en vana. Instagram, är ett stort fan av IG och gillar kolla bilder på de jag följer, gilla och lämna nån liten snäll kommentar. Candy cruch, ifs bra, mitt spelbegär och irritationen över att inte kunna ta mig vidare kanske dämpas lite :) MEN sen hade jag tänkt att göra massa nytta dessa dagar då Pluttis går på förskolan, fota och lägga ut massor av saker på Tradera och Facebookloppis. Well well, det får väl vänta tills nästa vecka. Men huuuu så beroende man kan bli av en telefon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar