torsdag 22 augusti 2013

PANNKAKSMELLIS

Jag ÄLSKAR hösten. Gillar när "allt blir som vanligt". Man kan ha lite mer kläder på sig utan att svettas ihjäl, men man slipper bylsiga jackor. Lillplutt har börjat förskoleklass och stormtrivs, det är stort. (Jag måste lära mig att sluta kalla det Lekis). Själv är jag inne på sista semesterveckan och rutinerna med att komma upp på morgonen, gå att lägga sig i tid, laga middag vid någolunda samma tid varje dag börjar sätta sig. Vilken sommar 7 veckors ledigt för mig, 11 veckors sommarlov för Alvin. Nu riktigt längtar jag efter jobbet. Nu i eftermiddag drar första fotbollsträningen igång och till helgen spelas höstens första match. Denna veckan skulle även min träning dragit igång, men tyvärr har jag åkt på ett envist virus och äter penicillin och är ordinerad vila. Känns enormt tråkigt då jag legat på stora latsidan hela sommaren. Nåväl jag får satsa på nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar